Pencereden Bakınca

Haziran 10, 2009

182Damla ve Anıl, Ankara’da işlerin başına döndü, biz de çevirilerin, düzeltilerin ve defterlerin başına geçtik. Bütün gün çoğunlukla atölyede ve verandadaki masaların başındaydık. Ernest Callenbach’ın Ekoloji; Bir Cep Rehberi adlı kitabının çevirisine devam edildi, atölyede ise ikinci seri defterlerle ilgili işler vardı: karton kapaklar bütün detaylarıyla bitti, dikişe başlamadan önceki son işlem olan iç sayfaların hazırlanmasına ise bu yazıyı yazarken daha devam ediyoruz. Yorulduğumuzda pencerenin gerisindeki defne ağacına bakıyoruz, parlak yeşilliğini görmek, üstündeki onlarca kuşun sesini dinlemek yetiyor..

3 Responses to “Pencereden Bakınca”

  1. damla Says:

    ağaçlara kuşlara herkese selam söyle. Hepinizi çok seviyorum


  2. Kuş sesleri, ağaç hışırtıları, mandalin kokuları…Yerinizde olmayı hayal ediyorum. Ben henüz Bodrum’ dan vazgeçmedim.Dünkü yazımda da dediğim gibi B planı biraz beklesin.Ben bütün olumsuz koşullara rağmen şansımı deneyeceğim. Hiç değilse denedim olmadı diyeceğim. De-ne-ye-me-dim demekten kat kat iyidir :) Ben hayalime sıkıca sarıldıkça karşıma farklı fırsatlar çıkmaya başladı.Sanki evren ben Bodrum’a yerleşeyim diye özel çaba gösteriyor. Şu anda eğitim aldığım şefim Bodrum Kempinski’ den iş teklifi aldı ve eğer anlaşabilirlerse beni asistanı olarak götürecek. Her şef kendi ekibiyle çalışır çünkü. Sanki benim Bodrum’ a yerleşebilmem için B planından bahsettikten sonra şefime iş teklifi geldi…Bu biraz da sizin sinek 8 tesadüflerine benzedi :) BOdrum’ a yerleşemesem de Turgutreis’ te evimiz var. İllaki bir yaz (bu yaz gelemiyorum) limonatanızı içmeye ve Mösyöyü sevmeye, bahçenizdeki mucizelere bakmaya geleceğim :)

    Neden yorum bırakamadığınızı bilmiyorum.Sanırım bloggerda bir sorun var.Blog listem kendiliğinden kayboldu mesela :) AMa benimle iletişime geçmek için mail atabilirsiniz.

    Çok uzun bir yorum oldu. Okuma sabrını gösterdiğiniz için teşekkür ederim :) Sevgiyle kalın…

  3. sineksekiz Says:

    Her zaman bekleriz :)


Bir Cevap Yazın

