Merak ediyoruz

Temmuz 12, 2009


Bu ankete zaman ayırıp oy kullandığınız için teşekkür ederiz. Bu arada sizin için küçük bir sürprizimiz var: web günlüğümüz 10,000 izleyici sayısına ulaşmak üzere! Bunu kutlamak için ankete katılıp oy veren takipçilerimizden birine, yapacağımız basit bir çekilişle el yapımı defterlerimizden hediye edeceğiz. Cevaplarınızı merakla bekliyoruz ! Lütfen oy kullandıktan sonra yorum kısmına da birşeyler yazın ki mail adresinizi (sadece biz) görebilelim. İki seçeneği birden işaretleyemeyenler kendilerini dahil olmamış saymasın.
Bu anket bir hafta süreyle geçerli olacak ve 19 temmuz pazar günü çekilişi yapıp, sonucunu buradan bildireceğiz. Teşekkürler, sevgiler, hürmetler.

23 Responses to “Merak ediyoruz”

  1. damla Says:

    kitapci kadar internetten yurtdisindan da kitap aliyorum, ama ayni anda iki secenek isaretlenmiyor

  2. Levent Says:

    Genellikle büyük kitapçılardan alıyorum kitaplarımı alkım vb. gibi.

  3. Esin Says:

    kitapcilardan da alisveris ediyorum; ama cogu zaman kitapcida bol bol dolasip kitap begenip, begendiklerimi topluca internetten ismarliyorum. fiyatlar cok daha uygun oluyor.

  4. Kemal Says:

    Eskiden internetten almak daha kolay gelirdi. Ama son zamanlarda Kadikoy’deki Alkim kitabevini tercih ediyorum. Populer zincir kitapcilarinin “guncel” kitap satma tercihlerinin aksine, Alkim’da eski ve yeni basim cok genis bir koleksiyondan alisveris yapma imkaniniz oluyor. Hem boylece gezmesi de daha eglenceli hale geliyor…
    Selamlar

  5. ilgi genç Says:

    ben de kitapçı dedim ama.. her kitapçıya da girip alınmıyor kitap. ya da her kitapçıdan her kitap alınmıyor. her neyse =))

  6. gokce Says:

    2 seçeneği işaretlemek mümkün olmadı buradan belirtiim istedim kitapçı+internet+sahaf

  7. Umut Says:

    nasıl bir kitap olduğuna göre değişir. Yabancı yayın ise mutlaka internet. Yerli yayınlar için kitapçı. Sahap bambaşka bir mevzu. Bir de Bilkent kütüphanesinden alınıp, daha sonra çoğaltılmak üzere kısmet ciltevine bırakılan kitaplar var. Yani hepsi…

  8. işül Says:

    ilgi genç’e katılıyorum.bi de “dost”‘un tadını bulamadım hiçbi yerde gençler.

  9. efe12 Says:

    Ben elimdeki kitaplarin büyük bir çogunlugunu internet vasitasi ile sanal magazalardan satin almisimdir.. kitapevlerine eksiden ugrayabildigim kadar çok ugrayamiyorum.. önceleri kitapevlerinde çok vakit harcardim ve bundan hoslanirdim da, ama artik o vakti kendimde bulamiyorum.. bir baska sebep ise okudugum veya okumak istedigim romanlarin genelde özgün dilinin ingilizce olmasi ve çeviri yerine bunlari özgün dilinde basildigi gibi okumak istememdir. iste ben bu sebeplerden ötürü “internetden” seçenegini isaretledim :)

  10. Umut B Says:

    ben damla ile ayni durumdayim. dolayisiyla ankete katilamadim.

  11. özlem Says:

    İnternette kampanya olursa tercih ediyorum ancak kitabevinden aldığım da az değildir.

  12. deniz Says:

    Kitapçıdan. O an ilgilendiğim konuda gözüme çarpan birşeyi hemen almak hoşuma gidiyor. Eğer internetten almak için ertelersem o anın heyecanı gidiyor ve ilgim başka birşeye kayabiliyor.

    Internetten. Uzun zamandır almak istediğim, ihtiyaç duyduğum kitapları gidip kitapçıda aramaktansa kapıma gelmesi bazen avantaj oluyor. Türkiye’den internetle 1-2 kere alışveriş yaptıysam da genellikle yurdışından orijinal dilinde kitap almak için kullanıyorum.

  13. ozgeolcay Says:

    Ben de hem internet hem kitapçıyı tercih ediyorum aslında. Ya da kitapçıda inceleyip internetten satın alıyorum.

  14. aykiz Says:

    Ben sahaftan alıyorum. Aradıgım her kitabı bulamıyorum, fakat belirli bir kitap aramıyorsam eger okuduklarımı götürüp yenilerini alıyorum. kitapevinden almaktansa interneti tercih ederim cunku daha ucuz. ama o da yok kredi kartı numarası yok kargo ugrastırıyo yahu.

  15. Gökçe Says:

    Yerli kitaplari kitapçıdan yabancıları ise çoğunlukla internetten alirim.. ama iki seçenek işaretleme şansı yoktu ne yazıkki :D

  16. feyza Says:

    kitap bence kitapçıya gidip saatlerce zaman geçirip ama ne kadar vakit geçtiğini anlamadan, kitaptan kitaba atlayarak ve hepsinin bazen arka yazıları bazen içinden bir kısım okunarak alınır. sonrada ne guzel kitaplar aldım ooh denip biran önce eve varıp okumak için can atılır. :)


  17. Her ne kadar kitapçıdan şıkkı yakın gelse de, artık kitabevi zincirlerinin “kitapçı” kategorisinde değerlendirilebileceğini sanmıyorum. Yani D&R, NT gibi zincirler kitapçı olmaktan çok, sorduğunuz kitabın arzedeni değil, sadece pazarlayıcısı olan mekanlara dönüştü. Kitaptan bir miktar anlayan internet sitelerinden alış-veriş yapmak, bu ilişkiyi yıpratmadığı gibi ekonomik nedenlerle de kendisini tercih haline getirdi. Artık durum “kitap kokusu”nu özlemek gibi nostaljik bir bağlantıdan çok, bakkal-süper market zıtlaşmasındaki ekonomik süreçlere dahil olmuştur diyebiliriz. Bu nedenle zorlanarak da olsa “İnternetten” şıkkını işaretledim efendim.

    Sevgiler.


  18. Kitapçı kategorisini seçtim, ama tanıdığım bildiğim yerler. Büyük zincirler değil. İnterneti özellikle yabancı dildeki kitaplar için kullanıyorum. Sahaflarsa..büyülü bir dünya.
    sevgiler,
    G.

  19. Özlem Says:

    İnternetten alışverişin gittikçe yaygınlaştığı bir gerçek ancak sanırım hiçbirimiz kitapçıya gidip biraz kitap karıştırmaktan vazgeçemeyeceğiz :)

  20. elcin Says:

    evet, ben de kitapci ama not birakmamin esas nedeni o guzelim defterler!!! sansimi deniyorum

  21. baski atoylyesi ankara Says:

    biz genelde kendimiz basıp okumayı tercih ediyoruz :)

  22. peren Says:

    kitapçıyı seçtim ben de. açıkçası ikinci el kitapları okuyamıyorum, başkalarının kullandığı eşyaları kullanamamaktan sanırım. :) bu yüzden sahafları tercih etmiyorum. sayfaları arasında gezinme ve içinden bir kaç paragraf okuma imkanı olmadığı için interneti de es geçiyorum. illa ki dokunmam lazım ona :)
    ama türkiye’ye gelmemiş bir kitapsa eğer, internetten almak elzem oluyor. zaruri haller dışında kitapçıları tercih ediyorum. :)

    (bu arada bodrum’daki günlerinizi kısmamak elde değil)

    Sevgiler..

  23. Nehir Says:

    3 veya daha fazla kitap alacaksam mutlaka interneti tercih ediyorum. Aslında nette fiyatlar her zaman daha uygun ama tek kitap aldığınızda kargo ücreti sebebiyle kitapçı ile aynı fiyata geliyor. Keşke daha yaygın, güncel ve kolay erişilebilir kütüphane ağımız olsa da daha fazla kitap okuma imkanımız olsa. Satın alarak başa çıkmak çok zor :)


Bir Cevap Yazın

