Kutlamalı, Sürprizli Yeni bir Anket

Eylül 16, 2009

324
Birkaç ay önce, bizi ziyaret edenler 10.000 rakamına ulaşmıştı. Biz de bunu kutlamak için bir çekiliş yapıp, küçük anketimize yorum yazan takipçilerimizin en şanslısına el yapımı defterlerimizden birini hediye etmiştik. Anketimizin sorusu “kitap alışverişinizi nereden yapmayı tercih ediyorsunuz” du, çekilişin talihlisi de Levent olmuştu.
Şimdi, aradan çok kısa bir süre geçmiş olmasına rağmen neredeyse 10.000 tıklama daha aldık, yorumlarınız, ilginiz hiç eksik olmadı. Biz de bunu kutlamaya, sizlerden birine defterlerimizden hediye etmeye karar verdik. Bir mevsimi de böylece kapatmak, yoğun geçecek bir sonbahar/kış dönemine biraz moralle girmek hepimize iyi gelecektir.
Şimdi efendim, gelelim anketimize ve çekilişimize… Anketimizin sorusu şu:

* BU BLOGDA NE GİBİ DEĞİŞİKLİKLERİN YAPILMASI SİZİ MEMNUN EDER ve SİZCE BLOGUN İŞLEYİŞİNİ KOLAYLAŞTIRIR ?

Siteyle ilgili değişikliklere gitmeden önce sizin de düşüncelerinizi öğrenmek istedik. Cevaplarınızı lütfen bu yazının en altındaki “comment” yani yorumlar tuşuna basarak iletin. İsminizi, e-posta adresinizi de eklemeyi unutmayın.  Bu anket 2 hafta boyunca açık olucak ve yorum yazanlar arasından yapacağımız çekilişle, şanslı takipçimize daha bugün yapımını bitirdiğimiz aşağıdaki 3 küçük güzel defteri armağan edeceğiz.
325 
Bu defterlerin üçünde de üç ayrı dikiş tekniği kullandık. Kapakları eski bir çizgiroman kitabından aldık. İç sayfalar her zamanki gibi geri dönüşümlü kağıttan.
326
Fkirlerinizi bizimle paylaştığınız için şimdiden teşekkürler ederiz!

17 Responses to “Kutlamalı, Sürprizli Yeni bir Anket”


  1. Snap Shots özelliği kaldırılabilir. Özellikle sekmeli tarayıcıların yaygınlaşması ve çeşitli rss okuyucuları nedeniyle web 2.0’ın yarattığı snap shot özelliğinin yine web 2.0’ın hızı sayesinde işlevsizleştiğini söyleyebilirim.

    Her ne kadar sadeliği blogun işleyişini kolaylaştırsa da, belki bir üst sürüme geçilebilir (biraz wordpress prosedürleri). Böylece daha özgün, yayınevinin de varlığını imleyen yeni-sade başka bir görünüme ulaşmış olabiliriz.

    Blogun yorum özelliği okurla etkileşimli bir yoldan gitmeye yardım etse de, ileride hem yayınevinin hem de blogun izleyicilerini ortak bir noktada buluşturabilecek, anketle birlikte daha farklı yollarla bu etkileşimi yayınevi-okur ve özellikle okur-okur arasında sürdürebilecek kadar genişletilip, widget’larla özellikleri artırılabilen bir blog düşlüyoruz. Bunun için anketlerin sıklaştırılması ve genel çevre sorunları üzerine de eğilinmesi ve bu doğrultuda konuk editör alınarak, örneğin plastik poşetlerin karşısına koyacağımız bez çantaların dikimine kadar geniş ve tekdüze sayfa planından arındırılmış bir şablon aramak ve düzenleyebilmek, ilerisi açısından Sinek Sekiz’i okurlarına hazırlayacaktır düşüncesindeyim.

    Ve son olarak, Sinek Sekiz’in logosunu görmeyi bekliyoruz sanırım.

    (Sinek Sekiz, blog olarak başladığı günden beri, sadeliğin ve günümüz şekillendirmesinin çok dışında, basit bir şablonda harikalar yaratıyor. Bu yüzden anket sorusunu çekinerek yanıtlıyorum efendim. Biraz karışık oldu, ah, biliyorum.)

  2. aslı Says:

    bence de ciddi bi değişikliğe ihtiyaç var. sürüm mürüm pek anlamıyorum ama her sabah ofise geldiğimde bilgisayarı açıp yaptığım ilk şey sizin siteyi bi yoklamak oluyor. bazen aksatıyorsunuz efendim. bazı günler hatta bazen üstüste bi kaç gün sizden haber alamadığımız oluyor. bence bu konuya bi el atmalı :))
    neyse sizi ve sitenizi çok beğeniyor, yayınevinin kitaplarını sabırsızlıkla bekliyorum. sadece defterlere talip olmak için yazdım. sitenin bu halinden oldukça memnunum.ama eminim bu anketten şaşırtıcı teklifler çıkacaktır.
    gümüşlükten sevgiler

  3. Özge Olcay Says:

    merhabalar!

    bence net ve kullanışlı bir kategorilendirme yapılması iyi olurdu. bir de barış gibi ben de sinek sekiz logosu bekliyorum. blogun üstünde hızlı erişim için düğmeler olsa o da güzel olurdu :)

    bir de acaba okuyucuların da biraraya geleceği bir ortam oluşturmak nasıl olurdu? benim çevremdekiler bu tür bloglarla pek ilgilenmiyorlar, konuya ilgi duyan sevgili okurdaşlarla da diyalog kurabilmek isterdim!

    sevgiler…

  4. Özge Olcay Says:

    ay bir şey daha! twitter, facebook gibi paylaşım düğmeleri isteniyor acilen :))

  5. Kemal Says:

    Sayfanin hergun guncellenmesi guzel olur. Acikcasi ben her sabah bugun acaba bir guncelleme oldu mu diye bakiyorum sayfaniza.

  6. eren! Says:

    Tekhne’den öte Tekne’den dem vuracağım blog hakkında: Sitenin rengi beyazdan biraz daha koyu bir renge doğru kayabilir. İremcanEgecan, sıkılınca saçlarımızı boyatmasak da güneşte açabiliriz değil mi ne de olsa:)) Ayrıca Özge’nin msjına istinaden hep aklımda olan bir şeyi söylemek istiyorum: “Blog Kardeşliği”ni kurma zamanı gelmedi mi?

    Sineksekiz,kendi sineksekizliğinin dışına taşacak yolları aramak, bulmak ve hatta kaybetmek zorunda..
    Her yolcu gibi..

    İlgiyle izliyoruz..

  7. Eda Says:

    Ben de kesinlikle daha fazla haber almak isteyenlerdenim. Keşke site her gün güncellense!

    Ama bir de yayınevinizin ve sitenizin bir duruş meselesi olduğu düşünülürse etkilendiğiniz köşe yazıları, bloglardan yazıların linkleri de harika olabilir!

    Bir de kişisel olarak en çok isteyeceğim şey kurşun eriği reçelinde olduğu gibi orjinal tariflerin daha fazla olması, haftanın tarifi falan gibi..

    Bir de…

    İşte böyle..

  8. kucukevim Says:

    sayfaya bayılıyorum. Ufaktefek şeyler hariç hiçbirşey gerekmiyor. twitter facebook düğmeleri iyi olur; ancak hergün güncellenmesi doğallığını bozar bence.
    Küçük bir öneri, wordpress’in vigilance theme’ini kullanmanız olabilir. Gerçi bu hali de güzel.
    sevgiyle,
    bilgi

  9. abirand Says:

    Ellerinize saglik! RSS feeder fena olmaz…

  10. damla Says:

    su baglantilarin ustunde snapshot diye aciliveren pencerelerle ben (de) gecinemiyorum.
    Bunun disinda 3 gun dusundum, bisey bulamadim. Boyle gayet iyi :)

  11. yıldız Says:

    merhabalar,

    belki sayfalar sub-categori leri biraz yenilenebilir, ve çeşitlendirilebilir,,bir de daha vurgulu olması saglanabilir gibi geliyor.blogun head-line’ın oraya bir yere ikonlar halinde serpiştirilse gibi…

    iyi çalışmalar,hoşçakalın

  12. deniz özkan Says:

    Ege’nin futbol köşesini açın lütfen. açın onu ”açılış sayfası ” yapacağım.

  13. gökçe Says:

    sitenizi çok seviyorum…yeni haberleri her gün merakla bekliyorum… hele hele ara ara gelen yemek tariflerine bayılıyorum…bu sefer de defterlerin bana çıkmasını diliyorum… :)

  14. idil Says:

    merhaba,
    ben defterlerinize bayılıyorum ama daha önceden yazdığınız bir yazıyı bulabilmem için veya bir arkadaşıma anlattığım bir şeyi onun bulabilmesi için tarihini bilmem gerekiyor. defterler kategorisine tıkladığımda sadece fotografları çıkıyor. halbuki sitenizde tasarım sürecinizle ilgili çok güzel bilgiler var. biz bunlara rahatça ulaşamıyoruz. defterlerle ilgili yazılarınızı da bir başlıkta toplarsanız, tadından doyulmaz bir siteniz olur. başarılar diliyorum.

  15. aslı Says:

    ben çok fazla değişik istemiyorum açıkçası bu sade hali hoşuma gidiyor sitenin ama evet her gün yazmanızdan çok memnun olurum
    sevgiler

  16. özlem Says:

    Siz yazın da, nerede olsa okuruz biz. Sade güzeldir ayrıca.

  17. sineksekiz Says:

    Bütün fikirleri kenara not ettik, şahanesiniz, ballı ekmeksiniz, teşekkür ederiz!


Bir Cevap Yazın

