Tohum Ağı Toplantısı’nın Ardından-3

Kasım 21, 2009


Tohum Ağı Toplantısı’nda muhteşem insanlarla tanışıp, deneyimlerini ilk ağızdan dinlemenin, yeni fikirler üzerinde birlikte kafa yormanın yanında uygulamalarını birebir yerinde görme şansı da bulduk. Toplantı sonrasında ziyaret ettiğimiz Meyvelitepe‘yi özellikle anmak isteriz.
Meyvelitepe’nin yaratıcıları İsmail Bey ve Jale Hanım büyük bir misafirperverlikle bizi bahçelerinde gezdirip, uyguladıkları yöntemleri adım adım gösterip anlattılar. Yükseltilmiş yataklar ve kardeş bitkiler ile gerçekten çok başarılı sonuçlar elde etmişler. Yukarıdaki fotoğrafta yükseltilmiş yatakların kök salmaya uygun, kompost ve coco-peast karışımlı yumuşacık toprağını, arka planda böceklerle mücadele için dikilen kadife çiçeklerini ve bambulardan yapılmış sarılma kafeslerini görüyorsunuz. Bu uygulamaları bloglarında açık bir dille  fotoğraflar da ekleyerek yazıyorlar. Organik bahçecilikle ilgilenenlere şiddetle öneririz.

3 Responses to “Tohum Ağı Toplantısı’nın Ardından-3”

  1. ekol hoca Says:

    ben de yapmayı düşünüyorum…bir bahçem olsa…

  2. beste Says:

    Meyvelitepe’yi gonulden destekliyorum ve yasadiklari surecleri acik yureklilikle ve comertce bizimle paylastiklari icin mutluluk duyuyorum.


  3. Ben de kurulduğu andan itibaren Meyvelitepe’yi merak ve özlemle takip edenlerdenim. Hepinizle gurur duyuyorum. Yaşadığı dünyaya bir anlam ve değer katan insanlarsınız çünkü.Sevgiler..


Bir Cevap Yazın

