Hediye Paketleri

Aralık 23, 2009

Defterler paketleniyor, teker teker… Arkasını hafifçe gösteren cilveli bir tül perdeye benzeyen pelur kağıtlara sarıyoruz. Bazı defterler ise daha çekingen olduklarından kahreverengi kraft kağıtların ardına saklanınca ancak rahat ediyorlar. Pamuk iplikten şöyle bir kulaç kesip, enden boydan sarmalıyoruz hepsini, üzerine bir kat da kalın kırmızı kağıt ip, en son da Sinek Sekiz etiketini bağlıyoruz.
Şimdi tam da bunları yazdıktan sonra yeni paketleme işleri için masa başına geçiyoruz tekrar. Makasımızı yeniden elimize alalım bakalım..

3 Responses to “Hediye Paketleri”

  1. kucukevim Says:

    Bu fotoğrafı ilk gördüğümde, ah bunlar benim siparişler demiştim :)) ve şimdi paketim geldi. Gerçekten benim siparişlerimin fotoğrafları. Öyle hoşlar ki… Ve sen Irem, dokunduğun herşey bence güzel oluyor. Ellerine sağlık. Çooook sevgiyle, Bilgi

  2. sineksekiz Says:

    Bu defterlerde yapan olarak benim payım kadar, defterleri beğenip onları başkalarını mutlu etmek için kullananların da payı var. Güzellikleri birlikte yaratıyoruz ve bunun için ben de ne kadar teşekkür etsem az. Sevgimiz karşılıklı…

  3. hediye Says:

    eline sağlık teşekkürler


Bir Cevap Yazın

