Yeni Yılın İlk Sürprizi Blog Komşularımıza

Ocak 2, 2010

Bugün bir baktık; çoktan 40.000 ziyaretçiyi devirmişiz bile! Bilenler bilir; web günlüğümüzdeki ziyaretçi sayacı her yeni 10.000’lik katlamayı yaptığında, küçük bir çekiliş yapıp kazanan şanslıya bir el yapımı defter hediye ediyoruz. Bu çekilişlerde genellikle bir soru oluyor; blogla ilgili eleştiri/önerileriniz neler ya da kitap alışverişinizi nereden yapmayı tercih ediyorsunuz gibi. Fakat bu sefer bir sorumuz yok; bizi blog listelerine ekleyen ya da  bahsimizi geçiren, bizim de çok severek takip ettiğimiz blog komşularımızı sevindirmeye karar verdik. Çekiliş listemizde ise şunlar var:
Ekmekçi Kız / Sarhoş Balık ve Topal Martı / Maviye Yolculuk / Meyvelitepe / Basit Bir Yaşam / Begune /Renkli Tasarımlar / Fikir Sahibi Damaklar / Aydan Atlayan Kedi / Alternatif Yaşam /Beste Bonnard / Surdurulebilir Yasam /İsmail Enes /Güneşli Günler /Mavi ve Portakal /350 gram /Okyanusta Bir Damla / Pazar Filesine Dönüş / Karga’nın Günü / Evin Kedisi / Bir Cadının Kurgu Yaşamı / Tarım Klubü
Unuttuğumuz, atladığımız varsa lütfen hatırlatsın. Önümüzdeki Cuma’ya kadar yeni eklemeler olursa da listemizi güncelleyelim ve Cumartesi günü çekilişimizi yapalım. Ne dersiniz?

18 Responses to “Yeni Yılın İlk Sürprizi Blog Komşularımıza”

  1. surdurulebiliryasam Says:

    canimcim, tebrikler! tadindan yenmiyor sizin blog, tabi ki 10binleri yuvarlarsiniz :) benim blogu da cekilise eklediginiz icin tesekkurler (ancak linkte bir aksaklik olmus, ustune tikladiginda bestebonnard’in blogu cikiyor :)) acaba senin guzel defterlerinden biri daha gelir mi diye heyecan yaptim simdi ;)

  2. ismailenes Says:

    öncelikle teşekkür ediyorum benide çekiliş listenize eklediginiz için umarım bana çıkar benim de bir sinek sekiz el yapımı defterim olur ümit etmek bile güzel.

  3. Nihal Says:

    ben de ben de ben de… :)

  4. sineksekiz Says:

    Filizcim link aksakligini giderdim hemen, sagol uyari icin. Bu arada dun Gumusluk yolunda yine bir sineksekizlisi buldu Ege yol kenarinda cali arasinda. Ne yapacagiz bilemiyorum yahu :)

  5. beste Says:

    Cok mutlu oldum kendimi listede gorunce, guzel defterlerden kazanmayi hayal bile edemiyorum. Cok guzel dusunmussunuz cok tesekkurler


  6. Hakikaten çok güzel bir yeni yıl sürprizi oldu bu :) Çok teşekkür ederim.Ben başlığı görünce sineksekiz.com adresi faaliyete geçti zannettim :) Sevgiler…

  7. surdurulebiliryasam Says:

    aaa yeniden gelmeye mi başladı sinek sekizlisi? ilginç, zamanlamaya bi bakmak lazim, ne anlama geliyor acaba?? nasssı bir hikayedir bu güzel kardeşim? Ege’ye tebriklerimi yolluyorum :)

  8. surdurulebiliryasam Says:

    ya hem de 1 Ocak’ta bulmuş…hmmm, ilginç, çoook ilginç!


  9. Şanslıyım ki çekilişte sineksekiz defteri kazanamasam bile yakında epey sineksekiz etiketim olacak.;-)
    Listeye dahil ettiğiniz için, bana harika bir etiket tasarımı yaptığınız için ve de bu kadar özendirici bir yaşam tarzını, harika bir blogla bizlerle paylaştığınız için teşekkürler.:)

  10. Eda Says:

    Ya ben ya ben?

  11. sineksekiz Says:

    Eda doğru diyorsun.. Bu linkleri site kendisi verdi bize, seninki gormedi bir sekilde demek. Yazar mısın buraya hemen ben de ekleyeyim hemen.

  12. sineksekiz Says:

    Pazar Filesine Dönüş, Karga’nın Günü, Evin Kedisi.. yeni eklenenler.

  13. Eda Says:

    http://www.edagunay.blogspot.com

    Valla neden eklemedi bilmiyorum ben de… :) Ama belki de ben yanlış yere eklemişimdir sizi.. Öyleyse uyar da doğrusunu yapayım.. Umarım öykülerimi de okuyorsunuzdur! Öptüm!


  14. Ben de varım:))


  15. Çok teşekkür ederim :) Mutlu oldum.

  16. sineksekiz Says:

    Eda’cım ekledim listeye. Timsah’ı okumamıştım vesile oldu böylece. Rahmanlar’a güldüm inceden..

    Tarım Klubü’nü de tabii. Görmemiştim, haberim yoktu önceden. Bu arada bizi de bağlantılarınıza eklerseniz çok mutlu oluruz Özlem Hanım. Size ve öğrencilerinize içten sevgilerimizle…

  17. Begüm Says:

    yaşasın yaşasın…heeeyyyyyyyyyyyyyooooo!!!!


  18. Beni de listenize aldığınız için çok teşekkür ederim. Sizi takip etmek büyük bir keyif benim için. Defterlerinize ve hayata bıraktığınız izlere bayılıyorum.


Bir Cevap Yazın

