Blog Komşuluğu Çekilişinin Talihlisi…

Ocak 10, 2010

Ekmek yapan günlük tutan “Ekmekçi Kız”, bugün şans sizden yana! Kağıtlara adlarını teker teker yazdığımız 22 blog komşumuzun arasından sizi çekiverdik, gözümüz kapalı. Adresinizi info@sineksekiz.com’a yollarsanız, lodosa katıp uçuracağız hediye Sinek Sekiz defterinizi!

Hediye vermek, sürpriz yapmak, durduk yere mutluluk yaratmayı pek seviyoruz doğrusu! Diğer komşular hiç üzülmesin yine bir çekiliş yapıveririz herhangi bir sebeple.

6 Responses to “Blog Komşuluğu Çekilişinin Talihlisi…”

  1. ismailenes Says:

    Hayırlı olsun ekmekçi kız şans sizden yanaymış elbet bizede güler bir gün şans, nasipse bir sonraki çekilişe kaldı umutlarımız.

  2. funda Says:

    zaten bana piyangodan amorti bile çıkmaz.. ne diyelim başka bahara :)

  3. ekmekcikiz Says:

    Aa!
    Yılbaşı biletine çıkan amorti ardından aldığım bilete çıkan amorti (kusura bakmayın saçma ve uzun bir tanım oldu!) günün şansı diye düşünmüştüm.
    Meğer sadece o kadar değilmiş!
    El emeğiniz deftere ne kadar çok sevindim, bilseniz.:)))
    Adresimi hemen uçuracağım.
    Yaşasın!

  4. sineksekiz Says:

    Evet, güzel bir pazartesi sabahı defter siparişleri ile beraber Sevin Hanım’ın hediye defterini de yolladık İstanbul’a. Lodos da dindi, duman rengi bulutlar geliyor gibi ama olsun o kadar olur :)


  5. Ekmekçikız tebrik ederim. Bize de şans güler elbet. Gerçi bana amorti de çıkmaz ama. :)

  6. kedi Says:

    Aman Allah’ım yarabbim, o listede benim de mi adım var?!!! İnanamıyorum ve çok teşekkür ederim :))) Sevgilerimle.


Bir Cevap Yazın

