Atölyeden, İpliklerden, Kağıtlardan Uzakta…

Ocak 19, 2010

5 gündür bahçeden, atölyeden uzakta, Ankara’dayız. Şehirde doğal olan birçok şey garip geliyor; iç mekanlarda devamlı yanan kaloriferin yarattığı sabit sıcaklık ve kuru hava,  güneşin doğuşu-batışına göre günü geçirmiyor olmak, hep gri olan gökyüzü yüzünden zaman hissinin flulaşması…
İşleri bir an önce bitirmek için koşturup duruyoruz ki bir an önce bahçeye, toprağa kavuşabilelim. Soba yanan odada burnumuza gelen kuru mandalina dalı kokusunu, yağmurdan sonra verandaya dolan solucanları geri toprağa atmayı, örümceklerin şahaser ağlarına bakmayı, gece olunca üşümeyi, öğleden sonraları bulutların arasından gülümseyen güneşle ısınmak için dama çıkmaları özledik. Ve kağıtlara dokunmayı, açmayı, kesmeyi katlamayı, iplikleri, arada elimize batan iğneleri…
Kitaplarımızı çıkarabilmek için halletmemiz gereken bürokratik işlemlerin birçoğu yarın bitecek neyse ki. Kayıtlar, sertifakalar, belgeler, onaylar, numaralar… Şans bizden yana olsun, dileklerinizi eksik etmeyin.

11 Responses to “Atölyeden, İpliklerden, Kağıtlardan Uzakta…”

  1. Hatice Sen Says:

    Yasasin, kitaplar geliyor demek ki!

  2. sineksekiz Says:

    Evet, az kaldı diyebiliriz artık :) Perşembe de kitap kapaklarıyla ilgili çalışmaları ekleyeceğiz bloga, bakalım seçeneklerden hangisini beğenecek izleyicilerimiz, eşimiz dostumuz, siz..

  3. ekmekcikiz Says:

    Şansınız bol olsun, işiniz kısa zamanda rast gitsin!
    :))

  4. hilal Says:

    kitaplarınızdan kardeşime hediye etmeyi düşünüyorum. kendisi şehir plancısı ve şehirle, doğayla ilgili herşey ilgisini çekiyor. umarım herşey yolunda gider.

  5. Banu Says:

    Kitaplarınızı sabırsızlıkla bekliyorum.


  6. Şans sizden yana olsun ve hemencecik dönüverin masal evinize…

  7. nalan cantav Says:

    ne güzel anlatmışsınız özlemi.
    ben de nadiren de olsa böyle dingin zaman geçirdiğimde bir daha adapte olmakta zorlanıyorum şehirdeki köstebek yaşantımıza. sabag karanlıkta işe git, akşam karanlıkta eve dön, aynı köstebekler gibi :(

  8. beste Says:

    bekliyorum merakla kitabinizi cok guzel haber bu sikintilara deger:)


  9. Kolaylıklar diliyorum, özlemini duyduğunuz şeyler bu kadar güzel olunca, biz tatmadan bile özlüyoruz.

  10. Nihal Says:

    Beni çok özendiren bir betimleme olmuş, özlemle kendim için aynı şeyi diliyorum :) Kitapları da merakla bekliyoruz..

  11. sineksekiz Says:

    Ne kadar güzelsiniz!
    Teşekkürler, kalpten, yürekten…


Bir Cevap Yazın

