Sinek Sekiz 1 Yaşında!

Mart 4, 2010

Günlüğümüze başlamamızın üzerinden 1 sene geçmiş! Hatta 1 sene 1 ay geçmiş. Bu süre boyunca 306 yazı yazıp, 610 fotoğraf eklemişiz, 587 kere yorum yapmışsınız, 55,928 kişi bize bakmaya gelmiş.

4 mevsim, 13 ay, 390 gün  boyunca hayatımızda olup bitenleri yazıp durmuşuz. Bütün bu şeylerden önce yani 2009 ayının Şubat ayında, wordpress denen arayüzü çözer gibi olup yazmaya başladığımızda taze kurulmuş bir yayınevi idik. Ekoloji, doğa, çevre politikaları ile ilgili konularda kaynak eksikliğini hissediyor, hangi kitapların okunursa şahane olacağını biliyorduk. Kolları sıvadık…Blog yazmaya başladığımızda yayın listemiz yeni oluşmaktaydı, poyrazlı günlerin acemisiydik, defter atölyemiz daha işlemiyordu.
Şimdi kitaplarımızın çevirisi bitti, son okumaları yapıyoruz, yüzlerce defter yaptık ellerimizle, ilk balkabağımızı yetiştirip hep beraber yedik bile.
Bütün bunlar olup biterken bize destek verdiğiniz, yorumlarınızı, fikirlerinizi eksik etmediğiniz, halimizi hatırımızı, kitapların son durumunu sormaktan vazgeçmediğiniz için ne kadar müteşekkir olsak az. İyiki varsınız :)

E peki bunu kutlayalım, bir kişiye http://sineksekiz.pasaj.com/dan seçeceği bir defteri hediye edelim mesela. Ne dersiniz? *yorumlara bir not bırakın, çekiliş yapalım yine.

25 Responses to “Sinek Sekiz 1 Yaşında!”

  1. Banu Aksoy Says:

    Sinek Sekiz maceranızı yaklaşık 4 aydır izliyorum. Çok özenilesi ve takdir edilesi işler yapıyorsunuz. Mutluluğunuz, bereketiniz, kitabınız, defteriniz eksik olmasın. Nice yıllara :)

  2. Hatice Says:

    yeni yasiniz kutlu olsun! Bu yaz size bir ugrayip o sedirde bir fotoda ben cektirsem beraber diyorum?
    Sevgiyle…


  3. Daha nice Sinek Sekizli günlere, aylara, yıllara…Belki bir gün Bayındırda Mustafalar’ın köyünde karşılaşırız belli mi olur! O zamana kadar sizi günlüğünüzden takip edeceğim.Permakültüre Giriş kitabınızı sabırsızlıkla bekliyorum. Sevgiler…

  4. nihal Says:

    siz ne zaman o mavi çerçevelerin gözüktüğü bir fotoğraf koysanız içim “hıp” ediyor. Sizin evinizi sizden daha çok seviyorum galiba :P Defterleri daha da çok severim zaten. Gidip gelip pasaja bakıyorum, kendi mükemmel defterimi size nasıl tarif ederdim diye. Daha o mükemmel defterin zamanı gelmedi ama eli kulağında.. E ozamana dek, burayı okuyup, fotoğraflara iç geçirmek serbest..

  5. burçe beril Says:

    İrem,artık beni evlad edinmenizin bence vakti geldi: ) Bundan sonrada hayatımda oldugunuz birer birer bir sürü yıl olsun istiyorum.

    Sevgiler: )

  6. ekmekcikiz Says:

    Kutlu olsun!
    Yayınevinizin kitaplarını da en yakın zamanda kutlamak dileğiyle…
    Sevgiler.

  7. damla Says:

    saglikli, bol kitap-defterli nice yillara :) (fotograftaki gulmez suratim tamamen pozdur!)

  8. ismailenes Says:

    Yeni yaşınız kutlu olsun nice saylıklı bereketli bol defterli,bol çevirili yıllara….

  9. tnesla Says:

    burdan hersey guzel gorunuyor. afiyetiniz daim olsun.

    kutlamak icin: s. kaplanoglu’nun 4. filmi tadinda video, samimiyetle sizin.

    http://vimeo.com/6864289

  10. Barış Says:

    nice seneler esinek sekiz, kitaplarınızı bekliyoruz…

  11. Hande Says:

    Tebrik ediyorum. Benim bir hayalim var, siz onu yaşıyorsunuz. Sizi gıpta ile izliyorum. Her gün ilk işim sizi ziyaret etmek. Yeni bir yazı yeni bir resim var mı diye bakmak. Bu karamsar ofis ortamında bana iyi geliyorsunuz. Ve her kare fotoğrafınız beni mutlu ediyor.Size sormak istediğim çok şey var aslında. Emeğinize sağlık. Sevgiler.

  12. Senem Says:

    Dün sizin tarifinizle kabak çorbası yaptım…Çok lezzetliydi…
    Teşekkürler

  13. yasemin Says:

    nice mutlu senelereeee :))) güzel defterlerinizle sevdiklerimi mutlu ettim.teşekkürler sizlere…sevgiler…

  14. merve Says:

    Ne güzel bir hayat sürüyorsunuz…Şehrin kalabalığından uzak!!!Bende istiyorum bende :):)

  15. ezgi Says:

    kabaktan cips yapıp yedim =) sayenizde kolay ve güzel bir şey tatmış oldum.nice mutlu yıllara yaşantınıza özeniyorum.

  16. aslı Says:

    kutlu mutlu :)
    ne güzel işler yapıyorsunuz
    ve de yapacaksınız daha
    seviyoruz ailecek izliyoruz efenim:)

  17. Eda Says:

    bunu hep derler inanmazdım. bakış açın değişince her şey değişiyor gerçekten. sayenizde kentin orta yerinde yoğurt mayalıyor, temiz gıda buluyor, naylon toba tüketimimi sınırlayıp, insanlara da öneriyorum.

    nice yıllara! mutlu,sağlıklı, zaman zaman hep birlikte…

  18. Begüm Says:

    Tebrikler… Tebrikler…
    Sağlıklı ve mutlu günler geçirerek, paylaşımınızın devamı dileğiyle…

  19. sineksekiz Says:

    Ne iyi yapmışız bu günlüğü yazmaya başlayarak; hepinize çok teşekkür ederiz, aslında ne desek az..
    Bu arada çekilişi de yaptık: SENEM! -bizim “çitlembikli ve enginar saplı balkabağı çorbası” tarifimizden kendine çorba yapan şanslı Senem, info@sineksekiz.com adresine hangi defteri istediğini ve adres bilgilerini gönder bakalım :)
    Bu arada tarifi merak edip de site içinde aramaya üşenenler: https://sineksekiz.wordpress.com/2009/11/23/balkabagi-corbasi/


  20. Ne güzelsiniz hepiniz! İyi ki tanımışım sizi! Nice yıllara, güzel paylaşımlara.Sevgiler…

  21. Bilgi Says:

    nice güzel yaşlara sineksekiz’cim


  22. Tebrik ediyorum. Nice güzel yaşlara, nice güzel paylaşımlara… Sevgiler…

  23. Meyvelitepe Says:

    Nice güzel yıllara, ellerinize, emeklerinize sağlık. Kitapları dörtgözle bekliyoruz. Gönülden sevgiler.

  24. Hande Says:

    Nice nice mutlu ve sağlıklı yaşlara.
    Sineksekiz kutlu ve mutlu olsun…
    Çok sevgiyle,
    Hande

  25. Banu Kurt Says:

    nice nice yıllara :) sizi yeni buldum çok mutlu oldum yazılarınızda ve hayatınızda yapmak istediklerimi görüyorum..

    sevgiler, banu


Bir Cevap Yazın

