Arka Bahçe Yoğurdu

Mart 25, 2010

Arka Bahçe  Yoğurdu da ne demek oluyor diyorsunuz değil mi? En çok yediğimiz besinlerden olan yoğurdu marketten almayı bıraklı seneler, pazardan almayalı da aylar oldu. Arkadaki bahçede ineklerini otlatan dayıdan alıyoruz yoğurdu, hanımı mayalıyor, hem de tam kıvamında, 3 kilosu 6 liraya. Temiz, adil, organik.  Bakır kabımızı yoğurtla doldurup getirdiğinde, dayı ile yaptığımız muhabbet de cabası.

3 Responses to “Arka Bahçe Yoğurdu”

  1. nihal Says:

    Böyle şeyler yazdığınızda, resimlere bakıp sırıtıp kalıyorum. Evet, bir gün …

  2. nalan cantav Says:

    vallahi istanbul’da bile ucundan yakalamak mümkün.
    ben 1 sneedir yapıyorum o mayalama işini. markette satılan ve üzerindeki etikete rağmen yoğurt olmayan o maddeleri tüketmiyorum :)

  3. eda Says:

    iki haftadır kafamı kaldıramadığımdan ve orda burda çalıştığımdan ben mayalayamıyorum.

    kıskançlığımdan ortamdan yarıldım yemin ederim!

    bal şeker olsun :)


Bir Cevap Yazın

