Düğün Hazırlıkları 2: Lavanta Keseleri

Temmuz 29, 2010

Düğünde nikah şekeri yerine lavanta torbaları vermeye karar vermiştik. Pamuklu 4 renkte kumaş ve Bodrum pazarı aktarlarından lavanta alıp işe koyulduk. 300 adet lavanta kesesinin yapımına 3 muhteşem kişinin emeği geçti; Kerem Demircan, İlknur Demirtepe ve İrem Çağıl. İlknur metre metre kumaşı ölçülendirip kesti, çok özenli bir şekilde dikti. İrem yani ben, Sinek Sekiz’in kağıt işleri müdiresi olarak etiketleri hallettim. Etiketlerin kesimini yaptıktan sonra fırça ve kırmızı mürekkeple her birine tek tek kalp çizip irem &ege 31.07.2010 yazdım. Buraya kadarki işlerin bitmesi 2 gün sürdü. Sonra Kerem geldi, etiketlerin takılması için zeki çözümler üretti ve 300 tanesinin ipini hazırlayıp keselerin ağzını bağladı.

5 Responses to “Düğün Hazırlıkları 2: Lavanta Keseleri”

  1. yaşın Says:

    Süper olmuşlar,mutluluklar,

    Yaşın.

  2. annemineli Says:

    Blogunuzu, çok begendim,telaşa içinde uğradım ama, yorum bırakmadan gidemedim. Telaşeler için kolay gelsin,
    evlenenlere mutluluklar diliyorum..Sevgilerrrr….

  3. nihal Says:

    çok güzel gözüküyorlar. kumaşlardan bazıları da tanıdık hani :)

  4. bige doğu Says:

    Bir arkadaşımın düğününde, kızın ve oğlanın teyzeleri, anneleri vs evde reçel yapmış; onları küçük, birkaç kaşıklık cam kaseciklere koyup nikah şekeri haline getirmişlerdi.

    Bunlar da çok güzel.

    Sizinle tanışmak büyük şans. İyi ki varsınız. :)

  5. nurhal Says:

    bhaziranda dugunumuz var ben de lavanta keseleri yapmak istiyodum ki sizin sayfayı kesfettim . ellerinize saglık cok guzel olmuslar.


Bir Cevap Yazın

