Üç harf; birincisi A

Ağustos 5, 2010

Biz evlendik! Detaylar ve fotograflar icin biraz izin verin, ancak kendimize geliyoruz…

9 Responses to “Üç harf; birincisi A”

  1. Ahmet Says:

    Allah mesut bahtiyar etsin sizleri…

  2. kolektifbilinc Says:

    bakiyorum, doyamiyorum bu resme. bu resimden film olur, kitap kapağı olur, roman olur…kusturica filmlerinden bir sahne gibi, cekenin eline saglik! :)
    filiz

  3. yolculukmaviye Says:

    Rüya gibi bir kare…Coşkuyla tebrik ediyorum. Ömür boyu mutluluklar!!!

  4. Meyvelitepe Says:

    Gönülden tebrikler ve mutluluklar…

  5. evrim Says:

    çok güzel bir resim:) mutluluklar diliyorum

  6. nilüfer Says:

    tüm hayatın yükünü ikinizin eşit paylaşabilmesi ve bu güzelliğin daima sürmesini tüm yüreğimle diliyorum. dünyanın en akıllı kızının aynı zamanda bir prenses kadar güzel ve harikulade olması tanrının bir lutfu olmalı. dostlarla dolu zengin yüreklerinizin tüm dünya nimetleriylede dolup taşmasını ve tanrının sizi tüm kötülüklerden ve nazarlardan korumasınıniyaz ediyorum.

  7. Nihal Says:

    Tebrikler!

  8. kucukevim Says:

    Emir Kusturica filminden çıkma fotoğrafınıza bakmaya doyamıyor insan. Bu ne güzel bir mutluluk fotoğrafı. Allah birbirinizden ayırmasın sizi, her daim mutlu kılsın.
    Çok sevgiler,
    Bilgi

  9. Berceste Says:

    Mutlulugunuz daim olsun…

    Coook cici bir gelin var burada, Masallah!


Bir Cevap Yazın

