Büyükada’ya Taşındık!

Aralık 5, 2010

Yazmaya ilk defa bu kadar ara verdik. Ama affedilir bir sebebimiz var; artık Bodrum’da değil Büyükada’da olacağız. 4 kedi, 1 köpek, 40 küsur koli ve birsürü saksıyla beraber  uzun bir yolculuk yaptık ve TAŞINDIK!
Yer değiştirmemize 2 şey sebep oldu:
1. Bodrum’da yaşadığımız arazinin yanındaki bahçenin, ağaçları kesilip, dümdüz edilip betonla kaplandıktan sonra bir otogara dönüştürülmesi ve bu durumun getirilerinin yaşamımızı çok olumsuz etkilemesi
2. İstanbul merkezli yayınevi işlerinin yoğunluk ve sorumluluğunun artması
Bu konularda aylar boyu kafa yorduktan, dere tepe dolaştıktan sonra şehrin içinde olmadan yakın olabileceğimiz bir yer bulduk. Yeni meskenimiz artık Büyükada sırtlarında önü deniz arkası orman bir küçük ev.
Yerleşme işlerimiz biter bitmez olup bitenler hakkında daha detaylı yazacağız. Takipte kalın..

14 Responses to “Büyükada’ya Taşındık!”

  1. ezgi Says:

    umarım mutlu olursunuz=)

  2. yaşın Says:

    merhaba,kendi adıma bu duruma ben çok sevindim.Hani ailenin çocuklarının gözönünde bir yerlerde olmasını istemesi gibi bir duygu.Ayrıca bu kadar üretken insanların ailenin çocukları olmalarının istenmesi de çok doğal tabii.Yeni yaşamınızda şans,sağlık,mutluluk,üretim ve paylaşımlar sizlerle ve sizlerle birlikte olabilecek bizlerle olsun.Kentin bu mutena köşesine hoşgeldiniz,sevgiyle,

  3. damla Says:

    bu iyi haberi bekliyordum epeydir. Hem tebrik ederim hem de kolayliklar dilerim :)

  4. MehtapM Says:

    Hoşgeldiniz:)

  5. aslıyoldas Says:

    aaa çok güzel yeni eviniz, hayırlı olsun, mutlulukla oturun..

  6. ekmekcikiz Says:

    Güle güle oturun! Sağlıkla, iyilikle…
    :))

  7. fatoş Says:

    aaa çok şaşırdım! yeni yer nerde olacak diye merakla bekliyordum ama istanbul’a bu kadar yaklaşacağınız hiç aklıma gelmemişti:)
    tebdil-i mekân ferahlık getirsin inşallah :)

  8. Margot Says:

    Ne kadar da sevindim sizler için. Güle güle oturun. Ada rüzgarları hep sizden yana essin :)

  9. Bilgi Says:

    küçük evinizde mutluluklar dilerim…
    Bilgi

  10. oylum Says:

    çok sevindim, kaybolmuştunuz sanki ortalardan.
    oh ada havası,iyiliklerle, güzelliklerle güle güle oturun…

  11. medicineWords Says:

    canim tekrar kutlarim. yeni eviniz eskisini aratmayacak gibi gorunuyor, ama daha cok resim istiyoruz :)
    gule gule oturun, umarim en kisa zamanda ziyaretinize gelebilirim…
    sevgiler,
    filiz

  12. ozgen Says:

    hoşgeldiniz, blogta bir kıpırtı görünce nasıl sevindim. Alışmışım sizin tatlı hayatınızın renklerine. Size yakın olmanın tüm avantajlarını kullanacağım:)kocaman öperim, sarılırım, mıncırırım!

  13. nukima Says:

    bayıldımmmm bu habere, hayata karşı olan ümidi iyive bi arttırdı. tebrikler ve mutluluklar yeni yuvanızda:)

  14. ceyda Says:

    yaklaşmanıza sevindim


Bir Cevap Yazın

