Ekoloji Yarından İtibaren Kitabevlerinde

Aralık 17, 2010

İlk kitabımız, Ekoloji Cep Rehberi nihayet kitapçılarda yerini almaya başlıyor. İstiklal Caddesi’ndeki Robinson Crusoe ve İstikal Kitabevleri‘nde yarından itibaren, Mephisto’da ise Ocak ayından başlayarak kitabımızı bulabilirsiniz. Israrla sorun, incelemeden geçmeyin, fikirlerinizi iletmekten ise lütfen çekinmeyin.

7 Responses to “Ekoloji Yarından İtibaren Kitabevlerinde”

  1. yaşın Says:

    Ben de tam bunu soracaktım hatta Filiz’e sordum da o da İrem’e sor doğru cevap onda diye yanıtlamıştı.Çok sevindim.Hayırlı olsun,best seller olsun inşallah….


  2. Hayırlı olsun. Uğurlu olsun.
    Gıpta ile izliyorum bir süredir sizi. Hayallerimi yaşıyorsunuz. Tebrikler.


  3. Hayırlı olsun. İlk fırsatta alıp okuyacağım. Bizlere böyle bir eser kazandırdığınız için çok şanslıyız gerçekten.Sevgiler.

  4. nukima Says:

    hayırlı olsun. peki ya Ankaraaa?

  5. selen korkut Says:

    Hemen satin aldim. Ellerinize saglik..

  6. damla Says:

    Ankara icin el cevap:
    okyanustabirdamla.blogspot.com


  7. ukash.ukash bozdurma.ukashbozdurma.ukashtr.ukash türkiye.ukash nasıl alırım.ukash al.ukash destek.ukash online.ukash kart.ukash kart nedir.


Bir Cevap Yazın

