Hediyeli Yeni Yıl Çekilişi

Aralık 27, 2010

Yeni yıla 5 gün kala size bir sürprizimiz var. Aşağıdaki sorumuza yorum yazanlar arasından yapacağımız çekilişte 3 kişiye EKOLOJİ Cep Rehberi‘ni hediye edeceğiz. Sorumuz ise çok basit;
YENİ YILDA NASIL BİR SİTE VE BLOG GÖRMEK İSTERSİNİZ?
Web sitemizi ve blogumuzu yenileme hazırlığı içindeyiz, bu yüzden görüşlerinizi, önerilerinizi merakla bekliyoruz ve hediyeleri göndermek için sabırsızlanıyoruz!

Çekilişimizi yaptık, 3 talihliyi bulduk.
Çago, Murat Erdör ve Yazarneyazmazneyazamaz adlı yorumcular: adres bilgileriniziinfos@sineksekiz.com‘a gonderin ki hemen kitapları yola çıkaralım.

Yorum yazan, fikir bildiren, destek olan herkese bin teşekkür : )
Yeni yılınız kutlu olsun!

49 Responses to “Hediyeli Yeni Yıl Çekilişi”

  1. Delfina Says:

    Ben Sinek Sekiz’i bu haliyle çok seviyorum.Beyaz arkaplanı,çevreye duyarlılığını, mini ikonları da sevimliliğini ispatlıyor…Eminim ki değiştirdiğinizde, hayalimde olmayan ama gördüğümde yine çok seveceğim bir şekliyle karşımıza çıkacaksınızdır…

    Mutlu yıllar…

  2. yaşın Says:

    Ben de Sinek Sekiz’in bu halinden çok hoşnutum.İzlediğim tek bloksunuz.Doğallığınız,sadeliğiniz ve doğacı tutumunuz demek böyle de yaşanıyormuş o kadar da kasmaya gerek yok diye düşündürüyor ve de gençlere ilham veriyordur mutlaka.Yalnız şu son Ada’ya yerleşme olayı hayatta hep var olması söylenen şans faktörünün o kadar da küçümsenmiyecek bir faktör olduğunu gösterdi ve küçük bir sivilce çıkarmama sebep oldu.Sizleri seviyorum…

  3. cemre Says:

    Bir gün bir blog yazmaya başlarsam sinek sekiz kadar iyi olmayacağını görünce vazgeçerim belkide..Yaptığınız çalışmalar ve bu çalışmaları tamamlayan güzel resimler ve mükemmel anlatım..Çok güzel bir ahenk..Basit olanın her zaman daha güzel olduğuna inanıyorum,yeni yılda bu sadeliği kaybetmemeniz dileğiyle,.mutlu yıllar.

  4. beste Says:

    bende bu halini seviyorum . Belki biraz daha sik guncelleme ve kapsam genisligi olabilir ama tasinma surecinden biraz aksamalar oldu sanirim, simdiden sonra daha faal olacaginizi dusunuyorum.


  5. Ben de bu halini çok seviyorum. Eminim ki yeni hali de çok iyi olacaktır. Değişiklik güzeldir…Yeni tasarımda biraz daha canlı, sıcak renkler kullanmanız hoş olacaktır bence.Sevgiler…

  6. eda Says:

    bu halinden memnunum tabii ki ama daha sık güncellenmesi, facebook, twitter butonları olması istediğim şeyler arasında, yazılarınızı hemen paylaşabilmek istiyorum. işte böyle… mutlu yıllar!

  7. atilla Says:

    Sitenizin bu halinden ben de memnunum.Yeni yılın sizin için çok daha verimli geçmesini dilerim

  8. deniz çakır Says:

    Bizimde haberdar olacağımız daha fazla etkinlik haberleri olmasını isterimm

  9. anil Says:

    Calisan bir internet sitesi fena olmaz mi?!

  10. aslı Says:

    galatasaraydaki köy kahvesine açılan sihirli kapı gibi bi buton olsun blogda, basınca yeni evinizden bizim eve bi pencere açılsın istiyorum. olmaz mı?

  11. merve Says:

    sinek sekizi severek takip ediyorum ve blog şu haliyle gayet güzel:) inancım sizin daha da güzelini düşünüp yapacağınızdan yana. ayrıca daha sık güncellenirse daha çok yararlanabiliriz.yeni yılda yaptıklarınızın katlanarak devam etmesini diliyorum. mutlu yıllar:)

  12. idil Says:

    tasarım açısından çok başarılı bir hale geldi siteniz. alt başlıklar koysanız daha da bir güzel olur gibi. defterler başlığına örneğin yapım teknikleri bir başlık olabilir. etkinlikler ve haberdar olma konusunu da destekliyorum.
    sevgiler.


  13. Bu sade halini ben de seviyorum. Yapıcı eleştiri adına şunu söyleyebilirim, takvim kısmının okunurluğu üzerine çalışırsanız daha da güzel olur. Tarihler değişik font, ve olaylar bir alt satırda gibi, o kısım biraz dağınık bence. Yoksa gayet güzel. Ya da yan tarafı iki sütun olarak organize edip daha çok fotoğraf koyabilirsiniz, defterlerin fotoğrafları mesela, ve de yaşam alanınızın evinizin bahçenizin. Tabii bu benim kişisel merakım.
    Sevgiler çok.

  14. Margot Says:

    Ben de halinden gayet memnun olanlardanım. Günlük hayat başlığında daha sık yazı görsem şahsen memnun olurum zira sizin aldığınız sakin nefesler bizimkileri de düzenliyor okurken.
    sevgiler,
    margot

  15. alican Says:

    Başta site banneri olmak üzere ana hatlarıyla siteniz genel konseptinize çok uygun bir halde. Benim de tek minik önerim teknik bir konuda olabilir. Kullandığınız yazı tipi şuankine oranla daha yumuşak ya da yuvarlak hatlı olabilir. Sevgiler.

  16. Seval Says:

    Merhaba. Soru da çok güzel, hediye de. Açıkcası ‘bu haliniz çok güzel, her haliniz çok güzel’ gibi bir cümle kuramayacağım. Çünkü okuyunca önce heyecanlandım sonra gözlerimi kapatıp sizler gözümde nasıl canlanacaksınız bunu hayal ettim. Ben daha canlı bir site görmek isterim. Doğa gibi, hayat gibi, sizin gibi renkli, huzur ve mutluluk yaymalı. Arka plan ve yazı karakterinin değişmesinden yanayım. Ama yazıları geri plana atacak kadar dolu görünmemeli. Yakın takipçinizim. Siteye dinanizm katmak gerektiğini düşünüyorum. Çünkü yazdıklarınız beni heyecanlandırıyor, ne kadar hayata bağlı olduğunuzu gösteriyor. Ağır edebi metinler var gibi bir havası var sitenin, yazdıklarınız öyle değil tabi ki. Daha sık güncellensin; sizden öğreneceğimiz çok şey var. Hayatın her dakikasında yanıbaşımızda hissettiren yakın bir arkadaş gibi olsun. Bilmem anlatabildim mi?

  17. kara kitap Says:

    sitenizin bu yalın halini seviyorum, ama daha sık yazı, yazı olmazsa fotoğraf görmek istiyorum.özlüyorum ben sizi. :))

  18. Gizemli Tosbaga Says:

    Merhaba,
    sineksekizle yeni tanıştım ve hemen ısındım. ancak zaman zaman terk edilmişlik duygusu veriyor insana, bunu aşmak için de güncelleme sıklığını artırmak gerekli bence.

    teşekkürler :)

  19. kamile Says:

    yenı yılda daha renkli cıvıl cıvıl bır sıte ve blog ısterim

  20. Esma Says:

    blogunuzu çok beğendim.böyle sade olması çok iyi.sadece yazı şekli değiştirilebilir.Mutlu yıllar

  21. burcu Says:

    hiçbir değişiklik yapılmamasından yanayım böyle sade olmasından…sadelik sıradanlık gibi gelmesin ama sade ama zarif sade ama kaliteli aynı yaptığınız defterler gibi…
    sadece biraz daha sık güncelleme yaparsanız daha iyi olur gibi…sevgiler mutlu yıllar…

  22. ozgen Says:

    Bodrum’daki eviniz, küçük bostanınız ve bostanınız için uygulamalarınız küçük şehir bahçeleri için bana ve eminim benim gibi şehir içinde uygulama yapacaklara ilham veriyordu. Eğer mümkünse yeni evinizde ve çevrenizde yapacağınız çalışmalar ve tüm ekolojik uygulamalardan vereceğiniz haberler hem bütüne katkı hem de ilham verme açısından yararlı olacaktır. Etrafı güzelleştirme çalışmalarınıza ve o küçük tatlı doğal dokunuşlarınıza yeni blogunuzda ve yeni sitenizde daha çok yer vermenizi bekliyorum…Sevgilerimle!

  23. aslı Says:

    Genel olarak halinden memnunum ben
    ama taşınma süreci vs yüzünden uzak kaldık sizden
    daha sık haber almak istiyorum ben açıkçası
    daha çok yazı olsun
    daha çok fotograf olsun istiyorum
    daha çok siz olsun burası istiyorum :)
    mutlu,temiz, yeşil ve sağlıkla dolu bir yıl olsun

  24. Özgür Says:

    Bildiğim kadarıyla beyaz ve diğer açık renklerin gösterilmesi ekranların daha fazla enerji harcamasına neden oluyor. Bu nedenle yeni yılda koyu renk arka planlı bir site ile daha az enerji tüketmemize yardımcı olmanızı diliyorum.
    sevgiler

  25. gizem ekiz Says:

    Beni yeni yılın ilk gününden itibaren ‘nefes alabileceğim’ yeni bir günlük rutine (!) adım adım götürecek biri olsa.
    her güne yeni bir fide ile cam kenarında başlayıp bahçeye taşmayı öğretse bana. kendi saksımı yapmam için de solucanlardan korkmamayı da öğretse.

  26. murat erdör Says:

    Ben yeniyim ama ilk girdiğimde siteniz çok karışık gelmişti, demek ki sizde bunu gördünüz ki ki bir değişiklik yapma ihtiyacı hissettiniz. Bence algılanması en kolay siteler button üst kısımda olduğu web sayfaları, sizin butonlar solda olsa gene iyi ama sizinki sağda ve bence algılanmıyor. Birde başlıklar çok karmaşık, yeni giren birisinin rahatlıkla anlayabilmesi için bunları belli başlıklar altında toparlamak, daha profesyonel ve vurucu resimler kullanmak hoş olacaktır diye düşünüyorum.
    Sevgiyle Kalın
    Murat Erdör

  27. EA Says:

    Kel insanların buluşup dertlerini paylaşabileceği, fotoğraflarını yayınlayabileceği bir köşe yapın sitenizde.
    şimdiden teşekkürler…

  28. nazan Says:

    Hergün yeni bir yazı var mı diye ziyaret ediyorum sayfanızı.Sık güncellenen bir site istiyorum sizden.Özellikle permakültürle,doğayla,bahçeyle ilgili konularda.
    ÖZGEN arkadaşın yazdıklarına da katılıyorum. “Bodrum’daki eviniz, küçük bostanınız ve bostanınız için uygulamalarınız küçük şehir bahçeleri için bana ve eminim benim gibi şehir içinde uygulama yapacaklara ilham veriyordu. Eğer mümkünse yeni evinizde ve çevrenizde yapacağınız çalışmalar ve tüm ekolojik uygulamalardan vereceğiniz haberler hem bütüne katkı hem de ilham verme açısından yararlı olacaktır. Etrafı güzelleştirme çalışmalarınıza ve o küçük tatlı doğal dokunuşlarınıza yeni blogunuzda ve yeni sitenizde daha çok yer vermenizi bekliyorum”

  29. aysun Says:

    Fotoları çok seviyorum, daha çok olması hoşuma gider, birde tanışma amaçlı organizasyonlar olmazmı? En azından sohbet edilebilecek piknik, faaliyet, birşeyler ekip diksek…
    sevgiler…

  30. kucukevim Says:

    Bu halini ve sizin elinizden çıkacak her halini seviyorum.

  31. Gulsah Says:

    Bu vesileyle sizleri tebrik ediyorum. Sitenizin daha sik guncellenmesi ve yayinlarinizin ulasilabilirligini kolaylastirabilirseniz sevinirim. Internet alisverisine sicak bakmayanlar ve farkli sehirlerde yasayanlar da kitabi kolayca alabilmeli.
    Sevgiler

  32. gökçe yürükoğlu Says:

    Blogla ilgili umarım değişmez dediklerim: “Sinek Sekiz yayınevi günlüğü” adı ve altındaki minik logoları,kategoriler ve içeriği. Acaba dediklerimse : yazı karakteri değişse nasıl olur? radyo veya müzik eklenebilir mi ki? gözümüze hitaba kulakların pasını silmece de eklense mi diyerek?
    Ellerinize sağlık çok güzel işler başarmaktasınız ve insana neşe mutluluk veriyorsunuz
    yağmurlu izmir semalarından seyfküler, öpik

  33. Gülru Kelebek Says:

    Sitenizi çok beğenerek izliyorum,sizinle ortak yönlerimiz var.Ben de eşim ve kızımla birlikte İstanbuldan kaçıp Ege’de bir sahil kasabasına yerleştim.Ben çok memnundum hayatımdan fakat bir süre sonra onlar uyum sağlayamadığı için İstanbula dönmek durumunda kaldık(Özellikle eşimin işinden dolayı).
    Birçok tanıdığım var şehrin kaosundan bıkıp,sağlıklı ve doğal yaşama geçmek isteyen.Çocukluğumuzda İstanbul yaşanır bir yerdi,şimdilerde herşey zorlaştı.Yine de sizin gibi insanların varlığı buradaki hayatın güçlüklerine katlanma azmi veriyor.Bu tür paylaşımlar fikir birliği içindeki insanların biraraya gelmesi ve yaşamımızı zenginleştirmek için çok güzel adımlar bence.Bizden sonraki nesile yaşamın “insani boyutlarda” nasıl sürdürülebileceğini göstermeliyiz.Bence blogunuz bu anlamda yol gösterici olmalı ve bu tür yaşamın sadece hayal değil gerçekleştirilebilir olduğunu ispatlamalı.
    Tasarım gayet yalın ve güzel,grafikler çok başarılı,daha da artarsa gözümüz gönlümüz şenlenir.Kitaplarınızın devamını da heyecanla bekliyorum.Belki İstanbulda yaşayıp,işinden dolayı bu şehirden ayrılamayan ama daha yeşil,daha insancıl,daha sağlıklı ve doğal,aynı telden çalan komşularla yaşamak isteyen ailelerin biraraya gelmesi için bir platform oluştururuz.İstanbul merkeze gündelik ulaşımın mümkün olduğu parsellenmiş,herkesin kendi evini inşa edeceği ve ekip biçebildiği bahçeleri olan bir yerleşim alanını beraber hayata geçirmeye ne dersiniz?Bu fikri blogunuz aracılığıyla duyurmanız bence harika olabilir.Sevgi ve selamlarımla…

  34. Gaye Demir Says:

    Merhaba,
    Öncelikle sizleri tebrik ediyorum. Blog’unuz zevkle takip ettiğim bloglar arasında… Ben de yazı tipinin biraz daha sempatik olmasından yanayım. Ayrıca takvim bölümünün de görsellik anlamında biraz daha öne çıkması gerektiğini düşünüyorum.
    Tüm okurlarınızın ve sizlerin, yeni yılınız kutlu, umutlu ve de mutlu olsun. Sevgi ve selamlar…


  35. doğal hayat tutkunu biri olarak, yayımlanan tüm yazı ve içerikleri ilgiyle takip ediyorum.. fotoğraf sayısı arttırılabilir.. sade ama ilginç tasarımlı defterlerin hastasıyım, bol bol fotoğrafları olsun bu ‘doğal’ tasarımların:)
    sevgiler

  36. nebahat Says:

    doğanın içinden yaşayan biri olarak sitenizi çok beğeniyorum , sitenizle ilgili yapılan değişikliklerden ve yapılan yenilikler ve aktivitelerle ilgili bizi bilgilendirirseniz sevinirim umarım o doğa cep sözlüğü benim olur çok ihtiyacım var.Doğayı evimize taşımak ve doğadan alınan ürünlerle ilgili evimizi dekore etmekle ilgili yazılar olabilir sitede daha renkli ve daha canlı bir site olabilir.


  37. Herkesle hemfikir olduğumu görmek sevindirdi; bu hâliyle çok güzel. Yani şablon için söylenecek söz yoksa da, ben de fotoğraf sayısının artmasını bekleyenlerdenim.:) Bol fotoğraf, sık güncelleme ve hani üretim aşamalarınızı günlük keyiflerinizin arasında fotoğrafladığınız yazılarınız var ya, onlardan çok çok daha olsun istiyorum.:)
    Sevgiler…

  38. Melda Ilgaz Tultak Says:

    Merhabalar,
    Blogunuzu ilk gördüğümde içimi bir huzur kapladı,okudukça sanki bitmesini hiç istemedğim romanlar vardır,onlardan birini okuyor gibiydim,sonra sizin evlilik zamanlarınıza denk geldim(Tekrar çok tebrikler ,mutluluklar) ,tüm blogu yalayıp yutup bir süre sabırla bekledim:))
    Sora döndünüz ve yine güzel günler,şimdi blogunuz için önerilerimizi soruyorsunuz,
    Sevgili sineksekiz,
    Şöyle bir görüntü canlandırıyorum gözümde,
    blog açılınca beyaz br sayfa üzerinde Sinek sekizin yaşadığı yer tüm sade çocuksu çizgilerle ortaya çıkacak,
    beyaz badanalı ev ,penceredeki saksılar,kapı önünde yatan kedicik,mandalina ağaçları ve tabiiki evin yaşayanları:))
    sayfa açılınca ilk görüntüler sizi bize tanıtacak.

    **Fonda bir müzikde olabilir.

    **Mümkün olduğunca güncellenmesini isterim.
    bodrumun parlayan güneşli bir sabahından Günaydın bile deseniz günümüz neşelenir:)))

    Umarım ,size yardımcı olabilmişimdir.

    Hayatınız ve işlerinizde başarılar diliyorum.

    sevgiler

    Melda Ilgaz Tultak

  39. Banu Says:

    Yenilikleri hep sevmişimdir; ama yine de Sinek Sekiz’i bu haliyle seviyorum. fonun beyazlığını seviyorum. Renklerin azlığını seviyorum. Sağdaki ikonların cıvıltısını seviyorum. Bence böyle devam etsin. İlle de değişecekse, fonunuz yine mis gibi beyaz kalsın.

    Yeni yıl demişken bu arada,umarım 2011’de en şahane dileklerinize kavuşursunuz.

  40. sevim Says:

    sitenizi yaklaşık 1 saat önce keşfettim ve 1 saattir okunabilecek, okunduğunda boşa gitmeyecek, yeri geldiğinde referans verilecek bilgiler, fikirler buldum. yani bu site karşısına oturup uzun ve keyifli saatler geçirilebilecek bir site. ancak gelin görün ki benim migrenim var ve bu beyaz fon bir süre sonra rahatsızlık veriyor. bu doğal ve sade görünümden ödün verilmeden yumuşak rahatsız etmeyecek renkler kullanılabilir. mesela bej ile toprak rengi arasında skala oluşturulup karar verilebilir. mavili, yeşilli, kırmızılı ikonlarınız da bu fona çok iyi uyar diye düşünüyorum. kolaylıklar diliyorum.

  41. Çago Says:

    Bence Sinek sekiz olarak çok anlamlı ve çok başarılı bir iş çıkarıyorsunuz. Gönülden tebrik ediyor, yeni yılın mutluluk ve sağlık getirmesini diliyorum.
    Blogunu ilk bakışta karışık gibi gelse de bence gayet net biraz vakit geçirince. Takvim’deki tarihler bold veya farklı renk yapılabilir dikkat çekmesi açısından.. Müthiş bir iş, böyle devam :))

  42. mehmetn Says:

    gerçekten çok faydalı ve temiz site olmuş

  43. MehtapM Says:

    Sinek Sekiz her gün doğadan ufak ipuçları verse bize…

  44. aerial Says:

    ne kadar sade o kadar güzel :))) font daha tatlı bir karakter olabilir belki?

  45. Gulru Says:

    Bodrum seyahatlerimizin vazgeçilmez durağı olmuştunuz 2 yıldır.. Şimdi de İstanbul’a gelişlerde adaya uğramak farz oldu.. Bence bu siteyle ilgili çok muhteşem olan bir şey var: her satırını ve sonuna kadar okuduğum tek blogsunuz. ve bu konuda megerse yalnız da degilmisim.. sade ve dogal diliniz, samimi ve eglenceli anlatiminiz zaten ilgimi ceken konularinizi sonuna kadar okumami sagliyor.. bir de tabi ah bir gun insallah ben de kismi var.. benim site icin onerebilecegim bir tek sey geldi aklima. bir “corbada tuz” bolumu belki.. calismalariniza katkida bulunmak isteyebilecek bircok kisinin olduguna eminim. tabi ihtiyac oluyorsa..

  46. sineksekiz Says:

    Çekilişimizi yaptık, 3 talihliyi bulduk.
    Çago, Murat Erdör ve Yazarneyazmazneyazamaz adlı yorumcular: adres bilgilerinizi infos@sineksekiz.com‘a gonderin ki hemen kitapları yola çıkaralım.

    Yorum yazan, fikir bildiren, destek olan herkese bin teşekkür : )
    Yeni yılınız kutlu olsun!

  47. damla Says:

    sadece sag sutundaki takvim sondan basa olabilir.
    bir de, minicik de olsa hareketli zil(çan?) gozumu aliyor! (bu, aslinda avlanmaya sartlanmis biz hayvanlarin dogasinda var. Gorus alanimiza giren herhangi birsey hareket ediyorsa bakmak zorunlulugu duyuyoruz.) Bazi sitelerde cok daha korkunclari, dev reklamlar filan var ya, beni huzursuz ediyolar..

    onun disinda hersey, ozellikle yazilarin icerigi cok super
    (kitabim var diye ceklisin bitmesini bekledim)
    :)


  48. Kitabınız elime yılın son gününün sabahı elime geçti. Yani yılbaşından önce! Çok makbule geçtiğini beni çok mutlu ettiğini söylemek için yorum bırakıyorum. Özenle de paket yapmışsınız. Yeni yılda da sizi zevkle izlemeye devam edeceğim. Yollarımız kesişirse imza da isterim! Sevgiler.


Bir Cevap Yazın

