Ocak 1, 2011

5 Responses to “”

  1. nılüfer Says:

    bu kadar neşe ve hayat fışkıran renklerin herkesin yeni senesine olumlu ivme vereceğine inanıyorum harikulade sanatçı kızımıza tüm yaratıcı çalışmalarında üstün başarılar diler sevgiyle kucaklarım.


  2. Tün insanlık için farkındalık ve barış dolu bir yıl diliyorum.Aileniz ve tüm sevdiklerinizle birlikte güzel bir yıl geçirmeniz dileklerimle…Mulu yıllar,sevgiler.

  3. yaşın Says:

    Sevgili Sinek Sekiz,Yılbaşı hediyesi kazandımmı diye sitenize göz attım.Ayyy ne kadar çok izleyeniniz ve yorum yazanınız olmuş şaşırdım.Doğal yaşamı bu kadar izlemek isteyen insanın varlığı şaşırtmadı desem eksik olur.Şimdi şöyle bir önerim var.Bahara doğru,bahçenizde imece usulü ile bir piknik yapsak.Adaya gelmek için bir sebep olsa bizler için ,sizlerle tanışsak ve keyifli bir gün geçirsek.Ne güzel olur değil mi?Mutlu,güzel geçsin yılımız.Sevgiler,

  4. fatoş Says:

    hani facebook’taki gibi bir “beğen” düğmesi olsaydı, yaşın’ın yorumu için o düğmeyi tıklardım:))

  5. nihan Says:

    ocak 2011 Maison Française sayısında haberiniz var. haber vermek istedim. çekilişi kaçırmışım, üzüldüm. iyi yıllar.sevgiler.


Bir Cevap Yazın

